Word een Mamio lid!

Mamio is een plek waar volwassenen van alle niveaus en achtergronden samenkomen om te genieten van voetbal. Mamio biedt de mogelijkheid om deel te nemen aan trainingen en wedstrijden. Het is een leuke plek om nieuwe mensen te ontmoeten, actief te blijven en je passie voor voetbal te delen. Het is een plek waar internationale voetballers samenkomen en waar je zeker een geweldige tijd zult hebben.

Wil je aansluiten bij onze voetbalclub? Vul dan het formulier in hier onder! Kom en genieten van het spel en de sportieve gemeenschap bij Mamio!

Inschrijfformulier

Bij het invullen en verzenden van dit formulier ga je akkoord met onze voorwaarden en schrijf jij je officieel in bij V.V.Mamio. Maar wil jij eerst nog even van de sfeer proeven voordat jij je inschrijft? Stuur dan een bericht via onze contactpagina.

De contributie van Mamio bedraagd €150,-. Deze kun je in één keer betalen op moment dat jij je inschrijft of je kunt de twee termijnen betalen. Speel je maar een deel van het seizoen, kies dan voor twee termijnen.

Voornaam
Hoe wil je contributie betalen
Selectievakjes

Wil jij je uitschrijven?

Hey, wat jammer dat je Mamio gaat verlaten! Maar natuurlijk begrijpen we jouw besluit.

Om je uit te schrijven, hebben we wat gegevens van je nodig. En als je wilt vertrekken, dan kun je dat het beste doen vóór de laatste wedstrijd van het seizoen.

Hopelijk heb je mooie herinneringen aan onze club en misschien tot ziens!